God Morgon?

Godmorgon gott folk! 
Hoppas att ni har sovit gott och är uppe med tuppen denna trevliga söndag. 
Jag kan i vilket fall meddela att jag har sovit si så där, lägenheten under oss har haft fest hela natten, och när jag i min säng i mitt sovrum i min lägenhet kan sjunga med till alla låtar som spelas då är det något som är fel. 
Jag vet inte vad folk tycker om regler i lägenhetshus mm men jag och J har alltid haft en regel som gälde i våran förra lägenhet, tyst efter kl 22, även festdagar. 
Nu låter jag som en person som absolut inte festar, alltid gör rätt och aldrig gör fel. Snälla. Detta stämmer inte. 
Jag älskar att festa, men inte varje helg. Jag är expert på att göra fel och säga fel jag menar, Bjällerorm? 
Men när jag är sjuk och behöver min sömn så vill jag HA MIN SÖMN! INTE ETT DISCO! 
Så där då, lite agritioner åker ut ur min nu på morgonen. 
 
Idag så kan jag berätta att jag äntligen börjar känna mig på bättringsvägen, jag hostar något enormt fortfarande och mår väl inte 100% än men jag ser äntligen ett ljus i tunneln. 
Så idag ska jag lägga lite enrgi eller rättare sakt se hur mycket min kropp orkar. Min lägenhet ser ut som jag vet inte vad! Det är hemskt! Damm överallt, stökigt och känns instängt. 
Får se om jag hinner innan mitt hjärta kommer hem. 
 
Nu ska jag försöka att ta mig upp ur min goa säng! 
 
Hörs sen! 
 

                              
 
Love! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0