Glädje!

Glädjen var stor när min älskade pojkvän imorse berättade att min telefon hade kommit till telenorbutiken istan. Efter att ha varit med en lånetelefon i snart en månad så var glädjen stor från min sida. Jag gjorde det som jag tror många skulle göra om dem var sjuka, jag drog på mig varma kläder lager på lager (vad kallt det har blivit ute, brr) och sen drog vi oss in mot stan för att kunna hämta ut min mobil.

I slutet av december så åkte jag och J ner till Helsingborg och Väla centrum för att spendera lite julklappspengar. Efter ett besök på ikea så drog vi oss vidare in på Media Markt där Js kompis jobbar.
Eftersom att min då Iphone 4s hade börjat att strula med hemknappen bland annat så tog jag och rådtfrågade Js kompis. Efter ett riktigt bra erbjudande som jag inte kunna tacka nej till så dansade jag glatt ut ur butiken med den senaste Iphone 5s i handen så var lyckan och glädjen total!
När jag kommit hem på kvällen så satte jag mig och grejade med den på direkten. Nyfikenheten var för stor!
Tre dagar senare så började telefonen att strula. Blue Scren bla som inte ska kunna ske på just en Iphone.
Efter att ha gått igenom hela min och Js kompis lista så konstaterade vi att jag inte hade förstört telefonen. Den 8 Januari lämnade vi in min fina telefon för reperation.

Då lovade dem att det max skulle ta 10 dagar att laga/kontrolera telefonen så dem rekomenderade en lånetelefon.
Idag är det den 25, 10 dagar... i dont think so... snarare 17/18 dagar.
Under denna tiden så har jag gått runt med en lånetelefon (tack för det, en inblick in i världen), sony ericsson. En knapptelefon. Jag ska vara ärlig. Första gången jag skulle använda denna telefon så tryckte jag på skärmen och tänkte, varför händer det ingenting? Det var ju en knapptelefon, klart att det inte går att gå in på menyn på skärmen utan knapparna, vad tänkte jag med?

Men nu är den i vilket fall här, min telefon!
Och som alla( inklusive jag) trodde så blev det en helt ny telefon och jag är jätteglad!
Tack telenor! Jag älskar min nya telefon!

Nu vet ni vad jag gör i kväll!


Love!
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0