Fem Favoriter

Jag är en allätare. Jag älskar serier,filmer, musik, böcker, tidningar, min katter, min J, säg något jag inte gillar! 
I och med detta så tänker jag dela med mig utav mina top 5! 
Det jag inte kan vara utan. Mina 5 favoriter! 
 
Serier: 
Jag har berättat att jag älskar serier, jag har mina favoriter som jag följer oavsätt avsnitt eller när dem går på dygnet (om jag nu skulle vara vaken) 
Detta är mina fem favoriter som står i min hylla. Anledningen att dessa finns här är att jag vill ha tillgång till dem i hela mitt liv. Jag vill kunna visa mina barn vad jag tittade på, samt att det är en lätt underhållning (desamma gäller med alla min filmer) 
Fem Favoriter: 
*Deperate Housewives
*Sex And The City
*Pretty Little Liars 
*Smash 
*One Tree HIll 
 
Filmer: 
Jag älskar filmer och är dem riktigt bra så kan jag se dem om och om igen och denna listan är den svåraste att skriva, har många favoriter, att välje fem är inte lätt...
Fem Favoriter:
*Titanic
*Sex And The City The Movie 1&2 
*BröllopsDuellen 
*Life As We Know It
*How To Lose A Guy In Ten Days 
 
Musik:
Denna är lätt men svår. Jag lyssnar på allt så jag får nog ta och sätta en i favorit och resten som godingar, att välja den kvarstående två är inte lätt. 
*Robbie Williams- Den eviga ettan, jag har lyssnat på Robbie sen jag var 12 år gammal och jag älskar honom fortfarande, hans musik, hans texter hans personlighet gör mig varm. Känner jag mig ledsen, ensam så sätter jag på en låt av denna kung och jag känner mig inte lika ensam längre. 
*Olly Murs 
*Bruno Mars
 
Böcker:
Böcker som jag läst nydligen men säkert kommer att läsa om snart igen.
*The Great Gatsby
*Economista
*Elsas Värld
*Titanic, dem sista bilderna 
*ELLE (ingen bok men älskar tidningarna)
 
Fem favoriter från mig till er. Har ni fått lite insperation, är vi lika? 
Några tips?
 
Nu måste jag lägga mig ner igen, mitt huvud, min kropp åh... detta går inte in på fem favoriter... sjuk i tre veckor! URSH! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0