En Vecka kvar!

Det är helt sjukt och ofatbart! 
Om en vecka så sitter jag och Nathalie på planet till London! Åh det är en sån cool känsla att veta att det är bara en vecka kvar, sju ynka dagar innan vi är där. 
 
Jag är så spänd, fick nyss ett litet anfall och var tvungen att leta upp mitt pass som inte var där jag la de sist PANIK!! som tur var hittade jag det när hjärnan hade haft sin panikatak ifred. Höhö. 
 
Åh det ska bli så kul att få resa iväg, även om det bara är i ett par få dagar så ska det bli så spännande!! Att flyga igen, komma till ett land som verken jag eller Natha har varit i. Ett nytt språk, engelska, inte så svårt men det är inte svenska. 
Vi har såå mycket inbokat dessa få dagar som vi är där och egentligen så skulle vi nog behöva ha en klocka att vrida fram och tillbaka tiden så vi hinner med att se så mycket mer än vad vi kommer att hinna. 
 
Åh jag längtar, ska nog börja småpacka! 
Mår mycket bättre idag trotts att jag fortfarande har ont. 
 
Fick även ett samtal från min chef tidigare idag, alltid trevligt med roliga nyheter! 
 
Nu ska jag packa! 
Nedräkningen har börjat! 7 dagar kvar! 
Dock först! KAFFE! Jag är en äkta kaffetant! 
 
Love! 
 
 
   
 
 
 
(Bilderna är lånade av google.com)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0