En Trött matte och en besviken Harry

Kommer ni ihåg vad jag berättade igår, att jag suger på att hålla mig vaken efter kl halv nio på kvällen, ges what, klockan är 23:00 och jag är fortfarande vaken! Dock så är jag nog sveriges om inte värdens tröttaste person och jag känner hur mina ögon snart går igen. 
Så nu ligger jag här nerbäddad i min stora och mysiga säng men båda katterna på Js sida och ska somna till en film.  Harry är där emot mindre glad eftersom att husse tog med sig hans favoritfilt nu när han ska sova borta i natt.
Mitt lilla hjärta har letat och letat efter sin filt som han vet ska och brukar ligga på den högra sidan om soffan i vardagsrummet, men där ligger det ingen filt. Tur att man kan trängas hos mamma (matte) och syrran istället. 

Åh vad jag saknar J just nu, det är helt sjukt hur mycket man kan älska och sakna en människa. Vi bor i hop och träffas varje dag året runt, men en natt, och jag är en lite förstörd varelse, det ska bli så skönt att han kommer hem redan imorgon! 
Nu låter jag som en person som inte kan gå en sekund utan J, jag antar att det är sjukdommen som talar... eller....?
 
Detta blev inget långt inlägg men som sakt jag är tröttare än den tröttaste mannen på jorden, detta är nu för sent för mig, hur bananas kommer det inte att gå när jag ska börja jobba natt igen!!!! OMG jag vill inte ens tänka på den visan, den får jag sjunga imorgon eller något. 
 
Jag vet dock att jag lovade er min stora nyhet som jag och Nathalie ska göra ihop, men det kommer imorgon, Promes! 
 
Sov så gott alla där ute!

LOVE! 
 
Harry och Bobbie mina små guldkorn! <3 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0