Elle

En tidning som jag har valt att prenumerera på är Elle. Varför? Den innerhåller varje del av tårtan som gör att läsningen ändras, blir roligare och humöret hålls uppe. 
Jag har alltid gillat att läsa men jag även
också den tjejen som gör allt i perioder. Ibland har jag en tvperiod, serier, tidning, böcker, städperiod och under den perioden så är min lägenhet den finaste i stan, tro mig! 

Nu är jag inne i min läsningsperiod då jag läser böcker och tidningar i mängder, självklart blandat med annat så som Desperate Housewives. Varje månad, runt den 22 så sitter jag på tånna vid brevinkastet eftersom att jag vet att min efterlängtade Elle äntligen borde komma med det senaste nummet. Detta är väl inte bara jag hoppas jag. 

Vad läser ni? 

Love! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0