Desperate Housewives/ Sjuk Hemmafru

Ursh! Det värsta med att inte bo hemma när man ligger och är dålig som jag är att mitt hem inte tas hand om, dammet kommer i högar och tvätten svämmar över! Serien jag är inne i nu är Desperate Housewives men jag har själv tagit på mig rollen som Sjuk Hemmafru. Mellan alla hostataker så har jag lyckats att få in två omgångar tvätt och kunnat plocka lite här hemma, men efter detta så är jag helt slut!!! det är så jobbigt att inte orka lika mycket som man är van vid. Jag menar jag har varit sjuk i två veckor nu, två veckor av att ta det lugnt, jag längtar till gymmet och jag vill ha det fint i mitt hem, seriöst hur jobbigt är det att ha det fint hemma, tillräkligt för att jag ska bli liggandes i soffan igen...
 
Dock så kom min fin J hem för någon timma sen. Så skönt att ha honom hemma igen! Så för att fira hans hemkomst så ställde han sig och gjorde en äppelpaj med egengjord vaniljsås till mig. Mitt hjärta.
Dock så började han att känna sig krasslig nu för en stund sen, snälla säg inte att inflänsan ska inträffa honom också. Då blir jag ju tokig!
 
Jag måste få avsluta detta inlägg med att säga hur göad och tacksam jag är över att ni faktiskt läser min blogg. Mina besöksiffror är mer än vad jag någonsin har kunnat drömma om, och att det var 6 månader sen sist är ju ett mirakel att ni har hittat hit. Hoppas verkligen att ni kommer att fortsätta att läsa min blogg och kom gärna med förslag om fler saker som ni vill ha reda på från mitt håll. Nu väntar tvätten!
 
 
 
Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0