Att vakna utan att andas.

Det finns mycket som jag tycker är läskigt med att vara så dålig som jag är och ha denna nedrans hosta gör mig mörkrädd. 
Jag ligger just nu och sover med tre kuddar för att komma upp i höjd, har en stor flaska vatten bredvid sängen och försöker ligga så stilla och i mitten som möjligt. 
Detta brukar vara mina tre grenar som jag alltid använder när jag har rethosta, men nu imorse, det gick inte! Jag vaknade upp utav att jag hostade något enormt mycket, och jag kunde inte sluta! Jag satte mig upp, tog en klunk vatten, satt lite till, men det gick inte jag kunde inte sluta hosta!
Jag ska inte ljuga. Jag vart rädd. Rädd för att jag inte fick någon luft och att det enda jag kände var hur mina lungor hade lagt av! 
Ursh det var inte roligt att vakna upp till kan jag lova. 

Just nu så sitter jag här, rakt upp i våran soffa och tittar på Nyhetsmorgon på TV4. Fråga mig inte varför men jag har under ca ett års tid tittat så mycket jag kan på detta trevliga program. Egentligen så händer det väl inte för mycket för att det ska vara något att titta på, det är ingen speciell serie, men det är något som lockar endå. Så här sitter jag med en kopp te och försöker att lugna ner mina lungor. 

               
Love! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0