10 sanningar om mig.

Nu har ni fått läsa om dem olika sidorna jag har, det glada, den iriterande, den sura. You name it, därför tänkte jag nu ta och dela med mig om 10 sanningar som du inte visste om mig. 
 
1: Jag avskyr hårstrån i mat. Det kan vara på tv eller i verkligenhet, ser jag det så kan jag inte fortsätta att äta.
 
2: Jag avskyr disktrasan. Är den inte ny så tar jag inte i den utan diskhandskar.
 
                                                                                                        
 
3: Jag plockar i mitt hem jämt. Även om jag är sjuk har jag märkt nu, trotts att jag inte orkar, jag vill ha det fint hemma. 
 
4: Jag älskar inredning.
 
5: Jag har sätt Titanic (filmen) tusen gånger (om inte mer) och jag gråter fortfarande i slutet och det är fortfarande min favoritfilm.
                                                                                                              
6:Jag är riktigt äkelmagad. 
 
7:Jag har tungfobi, tungan ska sitta i mun och endast komma ut för kyssar. 
 
8: Jag behehandlar mina katter som barn (det är två barn i kattkroppar ^^) 
 
                                                                                                                         
9: Jag somnar som bäst i Js famn
 
10: Jag berättar allr för mina föräldrar. Dem vet allt om mig och vad jag har gjort, tex att jag har snott en julgran (mer om det en annan gång) 
 
 
Love!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0