The game is on!

Ha! Jag är stålt över mig själv! 
Jag blev för en stund sen så otroligt sugen på Js omellet med olika grönsaker i att jag inte viste var jag skulle ta vägen, J skulle ju inte komma hem för om en timma... 
Så tanken kom till mig: Anna! Du är en 21 årig tjej som har bott hemmifrån i över två år klart att du kan göra Js omellet själv, behöver du verkligen vänta på J ska komma hem?
 
Tanken sa allt och jag drog igång med Js berömda omellet fast med min tappning och guuuuddd vad gott det blev! 
In your face honey! 
 
Jag brukar alltid säga att jag måste hitta något i matväg som jag kan göra bättre än J och det är inte lätt ska jag säga, men nu är jag snart där.
Självklart så var ju min älskade man tvungen att motbevisa mig och står nu och gör äppelpaj, bara för att jag är den i våran familj som kan baka. Haha the game is on! 





 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0