Presenten

Då hade Js present hamnat i brevlådan och inslagningsprossesen var som allt tuff när min lilla busfia ska hjälpa till, det tar evigheter!!! men det blev ju rätt fint endå vet dock inte om det var tack vare Bobbies hjälp eller vårat samarbete... Hm..
J Kommer att få sin present så fort han kommer hem så jag bara hoppas att det sker snart, är alltid nervös innan han öppnar sina presenter från mig, kommer han att gilla det eller inte, det är frågan.
Denna lilla sak är inget märkvärdigt utan mer en sak som han kan tycka om, sena kvällar med mig i soffan med var sitt litet guldkorn i famn. 
Vad tror du att det är?
 
 
Love! 
 
Bobbie Bus mäter och hjälper till.
Hjälper matte att vika så att husses presnet blir fin 
"Ligger lite snett! "
Med lite pussar från båda katterna och lite smakande på alla snörren så blev presenten äntligen inslagen och fin!
En liten text som förklara mina känslor till mannen i mitt liv. 
Att jag får äran att dela varje dag med dig för mig såå lycklig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0