Kvällens Outfit

Bio och middag står på schemat ikväll. 
Vi har fått bort på ett av mina favoritställen nämligen WildWest här i halmstad, det är  så mysigt och verkligen vilda western! Maten är att dö för så trerätters på detta ställe leder nog till att vi rullar till bion. 
Eftersom att det är ett rätt så "oromantiskt" ställe som vi ska till så kör jag på en fin men endå lite mer vardagsklädsel ikväll. 
Skjorta: Gina Tricot 149kr
Byxor: Gina Tricot 200kr
Klocka: Ahlbäcks Guld 399kr
Väska: HM 199kr 
 
Så här ser jag ut med min man på stan ikväll. 
 
Uppsathår med en naturell sminkning. 
 
Läppglans i en naturellfärg med min "pärlor" i öronen
Örhängen: Primark= 1 pund, 10kr 
Läppglnas: HM, 49kr
Mina accecoarer inför kvällen
Klocka: InZone, Ahlbäcks Guld: 399kr
Kör även på kuvertväska ikväll. Snyggt, lätt och smidigt. 
 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0