Ursh!

Hello!
Om man tittar på min statistik så låg den på 300 unika följare för ett år sen och nu även om jag inte har bloggat på länge på ca en person om dagen!
Tack till den!

Så... Hur ser mitt liv ut idag?
Jo jag har fått jobb på Mcdonaldś!!!! Jag har jobbat där i ca en månad nu och jag älskar det! Det är skitkul och särskillt när det går så bra som det gör för mig! Dock jobbar jag jämt, är ledig en gång i veckan om jag har tur! Så det är rätt skönt att ligga i soffan som jag gör just nu och bara mysa med min lilla goding Bobbie eftersom att jag inte börjar förs kl 17.00 idag. :)

Dock så känner jag mig som skit, tror att jag har feber, har ingen ork, och känner mig allmänt seg! Men vad gör det! Jag ska till jobbet vare sig jag vill eller inte! Idag ska jag nämligen sitta i ett mini möte angående min framtid på donken. Och det känns hur bra som helst! Och att detta sker efter en månad är helt sjukt!
Så sjukdomen kan komma nästa vecka då jag är ledig i två dagar, jag har inte tid nu!!! Nu ska jag mysa vidare tills uniformen ska på!
Och jag ska bli bättre på bloggandet! Promes!


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0