Att blogga eller inte blogga det är frågan...

Hello där ute i värden, kommer ni ihåg mig? Anna, i halmstad med sin lilla familj bestående av sin sambo och mina underbara katter som hon typ är halvt beronende av?
:)

Hur är det med er?
Om man säger så här så vet jag helt med mig om att jag inte at bloggat på typ en månad men vad ska man göra? Om man säger så här det har hänt mycket i mitt liv på en ynka månad! Jag har blivit av med jobbet, vi har flyttat, mina katter bor hos mina föräldrar, jag bor nu på landet.... Så ja vad ska man göra? Just nu spenderar jag endast mina dagar hos mina svärföräldrar (där vi bor för tillfället) och söker jobb, skittråkigt!
Så för tillfället bor vi en halvtimma från stan vilket gör att det inte är det lättaste att ta sig in till sina vänner mm hela tiden. Så segt.
Jaja, dock så har det hänt lite positivitet, imorgon så är det en arbetsintevju som väntar, och om tre veckor flyttar vi in i våran nya lägenhet, och våra katter får flytta hem (från trippen hos mina föräldrar) så kanske är livets nergång påväg upp!
Ni får hålla en tumme för mig i vilket fall! :)

Angående titteln så är detta något jag har tänkt på ett tag nu, ska man lägga ner bloggen eller fortsätta typ, och jag ska ge det ett sista försök!
Så hoppas att ni fortsätter hålla ett öga på mig!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0