Packa packa packa!

Allt detta packandet!!! Jag ska vara borta i 5 dagar men det känns som om jag ska vara iväg en evighet! Vi har ingen "liten väska" så jag får ta den enda resveskan vi har, the big one! Men, men båda katterna får plats i vilket fall, det har dem båda redan kontrollerat. Sötnöter!

Nu är i vilket fall nästan allt packat, det enda som saknas är det jag ska ha på min 5 timmars tågresa imorgon och eftersom att jag jobbar till kl 06.00 imorgon bitti och tåget går 11 så blir det kanske tre och en halvtimmes sömn om jag har tur och det blir en lugn natt för oss inatt på jobbet.
Så vad äter/ dricker man på tåget om man vill hålla sig vaken samt få upp energin som man inte får av sömnen... Tips?

Jaja nu blir det omelet och te innan jobbet kallar!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0