Känns skönt nu!

Då var jag precis hemkommen från gymmet och sitter här med en lättkvarg innan jag slänger in mig i dushen och sen börjar att packa!
Imorgon drar jag nämligen vidare på min minisemster till Norge.

Mina föräldrar och min lilla syster är redan i Rygge i Norge i deras husvagn och väntar in mig. Så imorgon kl 11.00 åker mitt tåg till Norge! Spänande!

Så nu ska jag bara ta tummen ur och påbörja packandet.... Att det tar sån tid!
Sen vid halv 11 är det dags att dra sig vidare mot jobbet för den sista dagen innan minisemestern.

Så vi hörs senare!

Som sagt nytränadtjej på bilden :)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0