Bloggkänslan

Hej hallå efter en månad eller så.
Hur är livet med er?
Jag vet att jag suger på att blogga för tillfället, men känslan har inte funnits där, men imorse när jag kom hem från jobbet så satt jag och läst inlägg från föra året då jag var fullt aktiv och bloggade flera gånger om dan, och hud vad kul det var!
Detta är som en levande dagbok med bilder och historier från år som jag kanske inte har med mig i tanken idag.
Så för min skull och för erat nöje ska jag med all känsla försöka att hålla bloggandet uppe och hoppas att jag hittr den insprationen som jag hade förra året!
Så om det finna någon själ kvar som läser så håll en tumme för mig samt skriv vad ni vill läsa mer om.
Jag kan redan nu berätta att det kommer att bli mer bilder samt mer inredning samt träning eftersom att dem båda delarna är nya och starka delar i mitt liv.

Hörs sen?

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0