Så skönt med eftermiddag!

Så skönt att änligen ha en eftermiddag! Inget jobb utan efter klockan har skagit 16:30 så får jag gör precis vad jag vill! Hallalulija!
Och det kan jag inte säga att jag är bortskämd med.
Jag har antingen jobbat, jobbat eller jobbat eller förberett mig för jobb senare under kvällen. Och något annat som jag inte häller är bortskämd med raster samt lunch! Och det har jag haft idag!
Hallelulija!
Så idag spenderas eftermiddagen framför mitt piano med nya musikidér! Har så mycket i mitt huvud nu som snällt lägger sig till en låt, riktigt nöjd med mitt senast verk, "Over" riktigt nice!

Nu ska jag plinka vidare!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0