Hello igen! Det var inte igår!

Hello igen där ute i vida värden! Hur är allt med er?
Jag har haft en del för mig som ni märker, var mer än en månad sen jag bloggade senast men tänkte ge det ett nytt försök! :)

Som sagt det har hänt mycket i mitt liv sen sist, jag har fått ett nytt jobb (börjar imorgon, pirrigt) vi ska flytta, har fått en ny nära vän och ja det var väl lite av allt.
Ska försök att komma igång med bloggandet nu igen! Med bättre arbetstider och allt, kan ju inte bli bättre :)
Nu myser jag med en kopp te tillsammans med den underbara filmen "Kärlek på menyn" som går på kanal 5 med lite tända ljus och mina små guldkorn till katter!
Im back!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0