Finns inget bättre!

Dagen har varit riktigt bra! Första dagen då det var arbete från halv nio till kl fem, färdig och klar med alla utbildningar självklart med mycket kvar att lära samme sig vi oss vid våra kontor och började arbeta.
Mitt mål denna veckan var att minst få in ett sälj (första gången man gör detta likson, allt är nytt!) och vad händer under samtal nummer två? Jo SÄLJ till mig!
Vilken härlig känsla och vilken kick jag fick! Det kunde ju inte ha gått bättre, dock så var jag bara när under resten av dagen men det gör inget! Så glad över att mitt personliga mål redan är satt under min första riktiga dag på jobbet! Jippi jabba dej till mig! :) så det är med ett leende som jag nu har skagit mig ner i soffan med mjukisbyxor med en kopp te tillsammans med katterna framför tven för lite nervaravning från dagen som gått, är helt slut om jag ska vara ärlig! Snart börjar nerpackningen v mina grejer, vill inte flytta än! Kanske är det därför man skjuter upp det...
Jaja, hörs snart!
(Bilden är från i helgen när nerpackandet började, nyfikna i strutar!) :)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0