Vinnarskalle!

Att arbeta utan vinnarskalle, är som att läsa en bok utan en bok. 
Mitt tretontimmars pass är gjort och nu sitter jag här i soffan framför "Bonde Söker Fru" på tv4play och bara andas för första gången idag! Så skönt att inte tänka! 
Tycker även om dessa typer av program där man inte behöver tänka, dem är bara lätta att följa med i och man mår allmänt bra av dem. Jag följer ju även "Ensam Mamma Söker" på tv3 samt Hollywood fruarna "såklart" tycker att det bästa med dessa program är att man bara kan titta, må bra för en stund och sen vara "må bra mätt" ett bra tag framåt, håller ni med? Eller är det så att det faktiskt finns andra må bra serier där ute som jag helt har missat? Isådana fall så kan ni väll höra av er till mig! 
Vill ju inte missa det som är "inne" om ni förstår mig rätt. Haha 
Nu börjar denna dagen lida mot sitt slut i vilket fall och jag kan inte göra mer än att längta till sängen! 
 
Andra dan på jobbet var tuff men kul! Eftersom att det var ett riktigt hårt pass på mitt "andra" jobb så blev det en extra tuff start! Men jag hoppas att morgondagen blir så mycket bättre! Ser dock fram emot min långa, långa sovmorgon som jag ska ta imorgon! Ska bli så skönt! 
Så imorgon ska jag sova samt plugga och sen åka och jobba! Jobb, jobb, jobb! Kan det blir bättre för en snart 20 årig tjej med jobb varje dag tills nästa fredag som jag äntligen är ledig på! Nedräkningen har börjat! Haha! 
Nej nu ska jag sluta, det är inte längre jag som skriver utan min trötta hjärna som inte hänger med, ska se klart programmet och sen ska jag gå och lägga mig bredvid min goding till pojk och sova! 
Ska bli så skönt! 
 
Hörs imorgon?
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0