Vilken super duper dag!

Vilken riktigt bra dag jag har haft!
Jag lovar att jag har varit på ett super jobb! Så riktigt kul! Skulle aldrig kunna tro att det skulle bli så här bra som det faktiskt blev! Så jäkla kul!
Nu sitter jag hemma i mina myskläder framför tv3 och Charlied änglar med en tallrik A-fil, en matsked lingonsylt och havreflaks! Reseptet från idag! Saknas bara pumpakärnor men så gott! Testa detta!
Nu ska jag andas och bara mysa! Är helt slut efter idag men gud vad kul det har varit! Favoritjobb, framtids jobb! Hear I come!
(p.s det röda på bilden är ifrån mitt mobilskal vet inte riktigt varför det blir som det blir, men endå!)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0