Tillbaka hemma!

Då var vi hemma igen i våran lägenhet och våra guldklimpar till katter som jag tror har saknat oss lite idag, dem är nämligen lite överdrivet keliga, om man säger så.
Det var i vilket fall riktigt trevligt i Växjö och på Namngivarfesten, alltså inte ett dop, men det är väl nästan samma sak? Enda skillnaden var väl att vi var hemma hos familjen som har barnet som skulle döpas och inte i en kyrka? 
Det var riktgit trevligt i vilket fall med riktigt god mat.
Och vad är det med alla småtjejor/ bebisar? Dem är ju så söta!!! Kan ju inte vänta tills det blir min tur (dock får det nog dröja några år) men endå! 
 
Nu ikväll så blir det nog inte så mycket gjort mer än att ta det lugnt och kanske se på någon bra serie, eller om det går något bra på tv... Vi får se, är i vilket fall riktigt trött eftersom att jag inte fick så mycket sömn inatt pga min goding Harry... Han tycker inte om att vara pigg när matte och husse sover eftersom att Bobbie (hans syster) oftast sover så snällt även hon, så vad gör man inte då? Jo istället för att gå på syrran så försöker man att väka matte och husse genom att mysa överdrivet mycket så att dem vaknar...
Detta sker nästan varje natt och har gjort det sen vi fick hem dem för ca 3 månader sen. Första veckan var det bara gulligt, nu är det mer jobbigt om man säger så, så mycket sömn, var det längesen jag fick! 
 
Nu ska jag mysa vidare! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0