Testar det nya nagellacket.

Kan ju inte låta bli att testa det nya nagellacket som jag köpte i dag på Kicks för 25kr från Depend! 
Och seriöst, jag tror att jag har hittat en ny favorit! 
Jag har alltid gillat Depend eftersom att det inte är ett för dyrt märk samt att det håller länge samtidigt som färgen torkar snabbt efter att du har målat på det! Profsigt snyggt! 
Detta är i vilket fall skitsnyggt på och fungerar både till fest och vardags. Och eftersom att jag ska ha en svart klänning imorgon på dopet så tänkte jag köra med färgglada naglar och detta är helt enkelt perfekt! 
Supernöjd! 
 
 
 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0