Oturs dag!

Idag är det en äkta ortursdag och det har det alltid varit! Tänk själv... World trade center, Anna Lind mm, allt händer den 11 september och samma sak händer mig och dagen har bara börjat.

Men innan jag går in på det negativa så kan jag ju passa på att säga grattis till min kusin som fyller år idag! Så Grattis kusse! Så något positivt i vilket fall! :)

Imorgon har jag haft körkort i 3 månader! Och jag har alltid sagt till alla att jag ska bli en duktig förare som inte ska köra på andra bilar, få böter mm. Och vad händer idag? Jo... Jag skulle åka en snabbis på lite ärenden i stan mm, så jag drog först till rusta och köpte shampo och diskmedel mm innan jag drog mig vidare till city gross för att inhandla mjölk och lite andra ting mm. Det regnar och jag ser en plats rätt nära ingången så att jag inte skulle bli för blöt, jag svänger in i luckan och märker att luckan är för liten, och att jag kommer få byta parkeringsplats.
Påväg ut ur luckan råkar min bil träffa jättelätt och försiktigt bilen på min högra sida. Ägaren till bilen blev ursinig springer ut och sätter sig i min bil samtidigt som han skriker att detta blir dyrt... Jag tror aldrig att mitt hjärta har dunkat så mycket någon gång i mitt liv! (av en dålig anledning alltså) jag trodde seriöst att snart får jag en rak höger av honom. Som tur var fick jag inte de utan han ringde polisen och jag har nu lite att ta itu med. Det värsta är att jag såg ingenting på hans bil, inte ett enda litet märke, men det är väl dessa smällar man får ta när andra parkerar åt pipan!
Har ni vart med om detta?
Har värdens klump i magen och jag har en framtidsdröm att utbilda mig till säljare... Ja vi får väl se hur det går med det.
Jobbigt värre men som mamma min sa, det löser sig alltid, detta var en värdslig sak! Och jag kan inte gör mer än att hålla med! Tack mamma! :)


Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0