Oturen bara forsätter...

Ja en lätt bil krock och nu kom del nummer två på oturslistan idag...
 
Jag har haft min telefon i ca nio månader nu, det är en Iphone och jag är så nöjd med den. Jag har kommit på mig själv ett antal gånger med att jag aldrig har tappat min telefon. Jag läser och hör på en massa ställen att alla tappar sina Iphones här och där och att i 60% av fallen går skärmen sönder...
 
Idag är det den 11 september och min otursdag så vad är som gjort för att hända? Jo tappa telefonen och inte på vilket ställe som hälst utan i katternas vattenskål!!! Inte en bra konbination! 
Seriöst!!! Av alla ställen som det går att tappa en telefon på så ska jag se till att den hamnar i en vattenskål! Inte okej! 
Jag fick i vilket fall lite lätt panik och drog upp telefonen som legat i vattnet i kanske några hundradelar och skriker i panik på min pojkvän som springer in till kökettar tag i min telefon samt en hårtork och börjar torka min telefon. Vad vi kan se och känna så ska den vara helt torr nu men vem vet vad som händer i själv telefonen! Han det komma in något vatten överhuvudtaget, kommer min telefon att fungera imorgon? 
Förstår ni min frustation? 
HELT SJUKT! 
 
Så just nu längtar jag bara till att denna dan ska vara över så att det slipper hända mig mer saker! 
Så imorgon hoppas jag på en så mycket bättre dag! 
 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0