Och där pajade bilen på köpet!

Detta är verkligen en vecka som inte vill gå ihop med mig på vissa fall. 
Som jag har nämt tidigare så är det ju både positiva och negativa saker som har hänt mig i veckan och detta är absolut en negativ händelse. 
När vi åkte från affären förut och nästan var hemma så stannar helt plötsligt bilen och vill inte röra sig framåt, samtidigt som bateri och oljalampan lysste. Jag kollade oljan som det inte var något problem med, så om vi har tur är det bara batteriet som behöver bytas eller laddas samt att fylla på oljan, har vi otur har vi inte någon bil... Vilket jag är lite i behov av nu och i framtiden pga jobbet. 
 
Så ber till gudarna att det inte är något allvarigt, för det har vi inte pengar till och då blir ju allt till pannkaka! 
 
Jisses! 
 
Love! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0