Nu får det bli att lägga sig.

Eftersom att jag ska upp vid halv sex imorgon så får jag ta och säga god natt till er godingar redan nu, eller redan nu, klockan är tjugo över tio, men endå, ska jag orka sitta en hel dag på en utbildning i Göteborg så gäller det att ha orken med sig. 
Sjukt kul ska det bli i vilket fall! 
Nu börjar nya äventyr som jag glatt tar för mig utav! 
 
Utbildningen kommer ju att vara hela dan så jag kommer nog tyvärr inte kunna blogga så mycket imorgon som jag kanske egentligen vill men sånt är livet, en jobbutbildning får jag sätta snäppet högre än bloggandet imorgon. 
 
Tyvärr så han inte något av våra sängkläder bli torra heller så jag och min pojk får sova under två filtar i natt, varav en är katten Harrys... om man säger så här, han blev väl inte stormförtjust när han märkte att  hans filt var borta så honom har vi nog vid våra fötter resten av natten. 
Själv är jag ju super glad över att ha min karl bredvid mig inatt, om det är något som jag ofta gör så är det fryser. Kan ha lager på  lager på mig men endå frysa som en nakenhund utan "kläder" mitt i vintern. Så tur är väl det att jag har min karl att hänga på! 
Nej nu får jag inte blogga mer! Måste sova! 
 
Hörs imorgon godingare!
 
   
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0