Mumma, Bumma, Bumms!

Uppskattar verkligen när min karl gör iordning en sådan här trevlig, mysig och framför allt romantisk kväll men god mat och en massa mys nu innan han drog iväg på ett litet jobb. 
Att bara fatta det beslutet att "ikväll ska det bara vara vi två, jag och du, en god middag och en massa mys innan jag drar iväg på jobb"  vem tänker på sådant nu för tiden? Inte för många va? Eller är det jag och en massa andra flickvän som har denna lyx?
Super gott blev det/ var det i vilket fall! Så mysigt! 
Så nu har jag gjort mig iordning och ligger i sängen för att titta på lite One Tree Hill innan jag somnar. Som sagt ska upp och jobba tidigt imorgon och då behöver man sin sömn! Och på köpet så är jag riktigt, riktigt trött! Så det ska bli skönt att få somna!
 
Så hur många nästan 20 åringar finns det där ute som äns skulle tänka tanken på att gå till kojs nu, kl 22.00? En? Kanske två? 
Tror seriöst att jag börjar bli gamal på förtid! Ska jag vara ärlig så har tanken kommit ikapp mig några gånger nu under dem senaste veckorna. Men mycket jobb, inte lika mycket sömn, ingen fritid gör väll en person lite gammlar med dagarna istället för med dagen? 
 
Jisses! 
 
Nu blir det One Tree Hill! 
 
Sov så gott sen och festa lugnt! 
 
Hörs imorgon! 
 
 
LOVE! 
 


Kommentarer
Roxana

cool blogg!
besök gärna min och säg vad du tycker om den :D

2012-09-22 @ 22:17:36
URL: http://nattstad.se/roxanas


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0