Lite si så där!

Jag har mått lite si så där idag, mycket tankar i huvud, saknaden av familjen mm, så jag har helt enkelt kännt mig helt färdig och deprimerad, varför? Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv just nu och jag saknar min familj. Som jag berättade igår så är jag lite "smått" beroende av dem, jag behöver få träffa dem en gång i månaden så hoppas vi kan ses i helgen.

Det jag har kommit fram till i vilket fall är att jag måste börja se positivt på mig själv och inte på vad jag gör, så det jag verkligen ska börja jobba på är titta mig själv i spegeln och upprepa några positiva fraser om mig själv varje dag! Detta tips har jag fått ifrån min kompis som har som jag gått in i en "dipp"
Ibland och inte riktigt vet vad man ska göra, man går runt och känner att man inte räker till, känner du som jag har gjort idag, testa detta. Det fugerade för min vän, hoppas det fungerar även för mig vilket jag tror att det gör, bara att vara nära min pojkvän har gjort mig gladare och på bättre humör, tack älskling!

Nu så blir det god mat efter träningen till "Svenska Hollywood Fruar" innan vi bara ska mysa resten av kvällen, är ledig imorgon!
Äntligen! Första gången på en och en halv vecka!
Så skönt! Lång sovmorgon! Hear I come!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0