Kollar inredning till lägenheten!

Just nu så har inte jag något vardagsrum, eller ja... ett halvt kanske man kan kalla det. 
Min pojkvän är ljud och ljus ingengör samt musikproducent vilket betyder att han behöver en viss utrustning för att överhuvudtaget kunna arbeta/ göra någonting med sitt jobb samt intresse, så just nu så har jag ena halvan med ljudarsobenter, basfällor, ett DJ- Sätt, och en massa andra ljuddämpande saker samt att hans dator med en massa klaviaturer (små piano) måste sitta på en viss plats i rummet så att ljudet inte stutsar fel och blir till en fel klang och efterklang och allt vad det nu heter! 
Den andra halvan som inte använda är vårat "Vardagsrum" Med våran tjockis tv, en soffa, Fotölj samt en hylla, lite och trångt och inte alls hur jag egentligen vill ha det. Jag vill att det ska finnas en myskänsla i vardagsrummet och just nu finns inte den, verken här eller i sovrummet. 
Så nu har min pojk fått tag i ett rum som han ska göra till sin studeo vilket betyder att alla fula absordenter samt basfällor försvinner! Så nu måste försöka få tillbaka den här mysiga känslan här och jag vet inte riktigt hur jag vill göra. 
Egentligen så skulle jag vilja ha så mycket pengar till att köpa en ny tv, soffa, soffbord, ja typ ALLT! Men har lilla jag det? 
Nej! 
Så vad får man göra då?
Jo titta runt lite samt spara och bara längta! Så ja släkt och vänner, nu ser ni vad jag önskar mig om en månad! 
Ett/ fler presentkort på typ Ikea samt andra trevliga inredningsställen som gör att jag kan få en riktigt fin lägenhet, som både jag och mina framtida gäster trivs och tycker om att vara i min lägenhet, och framför allt ska katterna och min pojk trivas! 
 
Tips på vars man kan hitta billigt, bra och snygg inredning? Så hör mer än gärna av er! 
 
Vill ha lite inspiration! 
 
Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0