God Natt!

Nu ska jag ta och släka lampan och datorn för att sen somna in och drömma mig bort, eller någonting sånt...
Vi ska ju upp hyfsat tidigt imorgon för att senare dra oss iväg till Växsjö på dop, trevligt, trevligt! 
Dock har ju jag samma dilemma som alla tjejer nämligen, vad ska man ha på sig?
Pratade med mamma om det tidigare med och fick reda på att det inte finns någon speciell dresscod i vilket fall som jag tyckte var mycket skönt! 
På bröllop ska man ju helst inte bära vitt eller svart (eftersom att det svarta betyder otur till brudparet) om man inte är man vill säga.
På begravningar så ska man bära svart för att hedra och visa sorg.
Skolavslutningar så är det ju glada eller ljusa färger.
men dop...
Vad ska man ha på sig på ett dop? 
Den klänningen som jag har i tankarna är svart men med en fin roset på som gör hela kläningen till en stillig och klassisk snygg kläning. 
Ja detta med kläder är inte alltid lätt om man säger så, så jag har kommit fram till att jag får ta och sova på saken! 
 
Vad det fick bli får ni se imorgon
 
(tar gärna emot tips om vad man kan bära på dop)
 
Så sov så gott godingar, festa lugnt och ta hand om er så hörs vi imorgon! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0