Ett härligt beslut!

Första gången sen i torsdags som jag känner att jag kan andas med hela lungor samt inte har någon stor klump i magen och det är så skönt! 
Jag har vart orolig, haft svårt att sova så jag kände att jag behövde prata av mig om min hemska dröm inatt samt hur jag ska göra av mitt liv.
Vad är man, Lycklig men utan pengar eller olycklig med pengar. Vad är du? 
Jag är lätt lycklig men utan pengar, men hur lever man då? Går det? tror nog inte det, men det är vad jag ska/ skulle göra. 
 
Jag är i vilket fall jättenöjd med hur allt slutade och jag känner mig lättad och jag går inte runt med en klump i magen! 
Tack "tvilling" för att du fanns där för mig idag! :) 
 
Nu måste jag hitta något att äta, har inte ätit på länge! Så vi får se vad det blir! 
Dock så har jag en Bobbie som inte kan/ vill sluta mysa hon har klamrat sig fast sig i min tjocktröja och vill inte gå här ifrån, myspys gumman! 
 
Ikväll letar jag jobb för fulla muggar tio nya jobb är redan sökta så tjugo på två dagar, någon borde ju nappa på betet eller vad säger ni?
 
Hörs sen! 
 
(Bilden är på Harry ca två veckor gammal)
 
Love! 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Isabell

Skit fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Anna Johansson

2012-09-24 @ 17:51:16
URL: http://isabellwilhelmsens.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0