Den 9 September!

Godmorgon på er! 
Blir lite lätt irriterad på mig själv när jag ser hur lite jag har uppdaterat dem senaste dagarna, men har det vart mycket att göra så hinner man inte alltid med! Och visst igår på släktträffen så skulle jag mycket väl hunnit med att blogga lite, men hur social är man så mot folken som man typ inte har träffa på ca 3-4 månader? Inte så trevlig kanske... 
Igårdagen var i vilket fall mycket trevlig! Så kul att träffa alla igen! ;)
 
Idag så drar vi hemmåt hemåt mot sköna Halmstad! Och eftersom att verken jag eller min pojk gillar att köra i Göteborg så ska vi försöka att undvika rusningstrafiken, eller ja om det nu är möjlig vill säga! 
Senare så är vi bokade i tvättstugan, vilket betyder att vi ska tvätta hela kvällen! Så tråkigt! Längtar verkligen tills vi får en egen i våran framtida lägenheten/hus! Så skönt att inte behöva boka någon speciell dag/ kväll för att tvött utan att man bara kan slänga igång en tvätt när det behövs! LÄNGTAR! 
 
Imorgon så är det även en stor dag, eller ja, kanske en stor dag, kan tyväarr inte dela med mig utav vad men när jag kan ska ni få reda på det! Lovar! 
Men om man säger så här... nerverna har satt igång! Hmm! 
Något som ska säkert hända imorgon är att våran router ska komma! Nu är det lovat och jag hoppas verkligen att det stämmer! Så trött på all denna väntan på denna nedrans router! 
Jaja.... 
 
Nu blir det te och lite ihop packning igen, hörs på vägen eller i vårat hem! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0