Den 4 September!

Godmorgon på er!
Jag är mycket piggare idag även fast magen inte vill med sig.
Har kommit fram till att det kanske inte har vart en jättetrevlig läsning här på bloggen nu i några dagar men som många andra har jag inte haft så mycket tid eller mått särskilt bra så bloggandet har gott ifrån kul läsning till mindre kul läsning... Detta vill jag väldigt gärna ändra på, så jag kan inte lova att det blir bättre bara idag men jag ska i vilket fall försöka ge er en roligare läsning.

Idag så hoppas jag i vilket fall att vi får hem våran router så att vi får internet i hemmet!
Vi bestälde de i onsdags så nu tycker jag ju att det borde komma snart! Äntligen slipper jag blogga från mobilen 24/7 utan bara när det behövs!
Ser fram emot detta skarpt!
Hoppas att jag kommer iväg på ett tränigapass sen, är så träningsugen men magen tar ju kål på mig! Så om min mage lägger ner, blir kroppen tränad och glad! Haha

Hörs sen!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0