Den 19 September!

Godmorgon! 
Klockan är nu halv sju och jag är svintrött! 
Jisses, just nu så känner jag inte för min långa, långa dag med två jobbtillfällen, det blir ju pengar i vilket fall! Och bra är väl det! 
Tyvärr så fick jag mig en hemsk syn när jag höll på att hitta kläder till idag, nämligen att Bobbie Bus sitter i sängen och kissar... På ALLT! Filtar inatt igen om inte vårat andra täke torkar, det har varit så skönt att inte behöva frysa inatt! Så blir väl tyvärr en natt med att frysa... URCK! BURK!
 
Så nu blir det att springa till bussen så att jag inte kommer försen till jobbet! 
Som jag skrev igår så ska jag försöka att blogga så mycket som möjligt idag men är inte 100 på att jag kommer att lyckas, men det är ju lätt värlt ett försök! 
 
Så vi hörs sen! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0