Den 18 September!

Jisses amalia vad kallt det har vart inatt! 
Jag hoppas verkligen att täket har torkat inatt eftersom jag inte pallar med att frysa som en nakenhund mitt i vintern igen! 
Tur att jag har min karl att värma mig på! 
Så jag vaknade i vilket fall av att jag frös något enormt mycket och kände mig blå! Helt sjukt! Hösten är här min vänner! 
 
Idag så känner jag mig mycket bättre, bomben som kom igår är som bortblåst! Så det behövdes nog bara ett antal timmar med sönm. 
Ska även göra allt jag kan med att mysa med Harry och Bobbie nu innan jag dra iväg på jobb, kan ju bli rätt sent ikväll eftersom att jag är på "startvecka" så eftersom att jag inte vill upptäka yttligare en överaskning i sängen ikväll och behöva sova i filtar samt byta lakanen igen så ska han få så mycket mys så att han inte vill protestera! Så senare så blir det ut på jobb, mitt nya jobb! Jag är så sprallig och exalterad över detta nya jobb! Det kommer nog att bli sjukt kul samt en utmaning som jag verkligen inte kan säga nej till!
Så nu får jag göra iordning lite frukost innan jag kan gör mig iordning till ett nytt avsnitt av One Tree Hill! 
Love it! 
 
Hörs mer sen! 
 
    
 
LoVe! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0