Den 16 September!

Godmorgon!
Eller god och god vet jag inte riktigt om den är.
Idag är det söndag och min pojk skulle upp tidigt och ut på jobb så han skulle behöva åka redan vid kl halv 8.
Jag känner hur Harry kommer och drar sig och vill mysa när klockan är runt 7 och trött som jag är ligger vi och har det jättemysigt, tills jag somnar om... Vaknar en tjugo minuter senare av att det luktar lite kontigt i rummet sammt att det är blött på mitt ben som ligger under täket.
Vaknar till lite mer då och känner igenom täket och märker att min katt inte har vart så snäll nu på morgonen eller igår kväll och har kissat i sängen.
Igår upptäkte vi samma sak när jag låg och kollade på körslaget och självklart ska allt hamna i sängen! Just nu skulle jag önska att han hade gjort det på golvet eller någonting!
Så, det där blev min sovmorgon, att slänga mig upp ur sängen, slänga alla sängkläder i badkaret för att handtvätta dem idag eftersom att det inte finns någon tvätt tid, (som jag vill ha en egen tvättmaskin!!)
Ja, mina planer idag var ju att storstäda lägenheten... Jag får börja redan nu. Tack Harry för att du gör att mattes dag börjar med detta, inte okej...!

Hörs sen!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0