Den 12 September

Godmorgon!
Jag ligger kvar i sängen och myser med katterna! Harry som ligger rakt på mig och Bobbie lite längre ner, mys!
Så här kommer jag nog att ligga kvar ett tag.
Egentligen så hade ju jag tänkt mig en härlig och lång sovmorgon idag men så blev inte fallet när man har två 5 månaders kattungar som vill mysa! Men vad gör det, tur att jag gillar att mysa! :)

Idag så ska jag göra ett viktigt samtal, lite nervös för det om jag ska vara ärlig och vet inte hundra hur det kommer att sluta men det blir nog bra, jag är nöjd med mitt beslut i vilket fall!

Bortsätt från det så ska jag bara ta det lugnt, det var ju en riktigt jobbig dag igår med det ena till det andra så att städa lägenheten och bara mysa med mina små guldklimpar är vad jag ska göra idag! Mys! :)

Så vi hörs sen!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0