Den 11 September!

Godmorgon!
Jag har precis kört pojkvännen till jobbet och har nu landat i soffan och känner att jag har en massa måsten att ta itur med, men orkar inte just nu, har sån träningsvärk i benen och är så trött så mina måsten får vänta lite, klockan är ju trots allt inte mer än 20 i 9.

Routern kom inte igår... Så nu börjar vi bli riktigt irriterande! Dem lovade för två veckor sen att det skulle max dröja ca 3 dagar... Vi är uppe i 13 väntade dagar!!! Helt sjukt! Så ett tips till alla er där ute, åk direkt till tex Telenor butiken och inte till family house mm så irriterande att dem ska lova så mycket medans allt vi kan göra är att se söta ut och vänta! Hoppas verkligen att abononanget som vi ska starta INTE startade för två veckor sen! Då. Blir. Jag. Tokig.!!!

Nu blir det frukost! :)

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0