Då så var dagen igång!

Då var dagen igång och två timmar av mitt 13 timmars pass är gjorda! Så har nu bara 11 timmar kvar till sängen! Haha, nej men jag ser verkligen fram emot eftermiddagen och se vad den har att erbjuda! Har även varma kväller idag så idag blir det nog bra!
Så grymt kul när chefen är nöjd med sitt arbete att man bara vill in i matchen igen!
Än så länge har det varit lugnt här på jobbet men man får ju se vars allt går. Hoppas att min pojke där hemma hänger upp vårat andra täke så att jag slipper frysa inatt! Var så grymt skönt att få sova under ett varmt och skönt täke! Man sover så mycket bättre när man har det varmt och skönt runt om kring sig, eller så fungerar jag i vilket fall.

Nu ska jag jobba vidare!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0