Äntligen!

Så skönt!
Nu luktar det rent i hela lägenhet och tillochmed i köket! Så stolt över mig själv som faktiskt tog tag i städningen idag! Nu är det riktigt mysstämmning här hemma! 
Så nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen innan jag kryper ner till en bra film eller serie, (har inte bestämt mig riktigt än) i våra nytvättade lakan och bara njuta av att det är rent! 
Vem vet, när jag vaknar imorgon så kan det lika gärna se ut som om en bomb har smält igen, har ingen aning om vad mina kissar hittar på om nätterna när man själv sover sött! 
Så nu säger jag och bloggen godnatt så får ni sova så gott sen! 
Ha det bäst så hörs vi imorgon? 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0