21 Månader

Ligger dyng trött i sängen och vill bara somna om, men vet inte om det är vad man ska göra.
Har så ont i magen på köpet så tror nog att detta är en lättare magkattar jag har fått och inte någon av mina allergier vilket kanske är till det bättre just nu, vet inte, men bra är det inte.

Idag så är det även den tredje september vilket betyder att jag och min pojk har varit tillsammans i 21 månader idag! Inte illa! Och om man säger så här, kommer att bli många mer!
Jag är ju inte den som skriver på min facebook status "21 månader med älsklingen" men det kan jag ju lika gärba göra det här, min blogg, jag bestämmer vad som ska skrivas!

Nu ska jag kolla vidare på 27 Dresses, riktigt bra film! Ja, jag vet... Jag är en äkta kärleksprimadona när det gäller bpde de verkliga livet och filmer, det kan aldrig bli för mycket kärlek!
Hörs sen och troligtvis är jag piggare då!

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0