Vilken trevlig dag!

Hallå!
Idag så har jag typ inte bloggat något eftersom att vi har haft finbesök av min mormor och morfar så har jag prioriterat att umgås med dem och inte sattsat på datorn eller bloggande.
Det har i vilket fall varit en jättetrevlig dag med lite shopping i stan, promenader i tylösand och så riktigt god mat på wild west! Gud vad mätt man blir ! Det är så gott och så mycket mat man får på detta trevliga ställe som vi har här i Halmstad! Gud, rullar fortfarande! Haha!
Men det har varit jättetrevligt! Så kul med lite släktbesök!
Fick även denna finna ljuslyxkta av dem! Visst är den fin! Passar jul som sommar! Den kommer även att klä sig fint i våran nya lägenhet.

Nu ska jag mysa med katterna, har inte blivit så mycket av det idag.

Love!



Kommentarer
isabellasphotographing

önskar dig en fin helg vännen!
kram

2012-10-12 @ 20:31:25
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0