Svinstia på nytt!

Imorgon så kommer mina fina morföräldrar på besök ner hit till Halmstad och det ska bli så kul! Jag har inte träffat dem på jättelänge så det ska bli jättekul! 
Dock så vill jag ju inte att det ska se ut som det ser ut här just nu imorgon när dem kommer så får ställa klockan lite tidigare imorgon så att jag kan förvandla denna svinstia till ett himmelrike igen, om man säger såhär, det syns när jag har jobbat natt och min älskade pojk har haft kompisbesök kvällen/ natt innan, så ja det behövs om man säger så! 
Får se vad man ska hitta på att bjuda på nu då, äppelkaka med vaniljsås? JA det lätt bra, det sitter ju aldrig fel med lite fika! 
Haha! 
Åh jag vill inte ta av mig min förlovningsring, jag tycker den sitter så bra på mitt ringfinger så varför ta bort den och  låta den vila i en månad innan jag får ha på mig den varje dag i resten av mitt liv, gud vad skönt det var att skriva det, för det är sant! 
Just nu kan inget i mitt liv sämre utan allt är perfekt! 
Kan det bli bättre?
 
 
 
LOVE! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0