Sitter och myser!

Då var jag hemma och i full gång med att arbeta lite inför kommand fest med Octocore. 
I torsdags kväll blev nämligen jag utsädd till deras nya kassör, något jag aldrig tidigare har hållt på med men som jag tror kommer bli jättebra! Nya utmaningar samt nya uppdrag och detta passar ju mig perfekt! 
Så i vilket fall, detta tar även lite jobb nu på fritiden, efter knappt någon sömn inatt så sitter jag nu och försöker hålla ögonen öppna för att pilla ihop lite ting för föreningen.
Just nu håller jag på att ge ut förslag på hur man kan komma ut med sin reklam bättre än tidigare samt lite andra praktiska saker.
 
Min fina Bobbie Bus har ju varit jätteduktig och varit helt själv  hemma idag utan sin bror så nu vill hon inte släppa taget av mig. Så hon ligger här i mitt knä, spinner och bara njuter.
Min lilla flicka! 
 
Bästaste katterna som finns, finns hos mig. 
 
Nu ska jag pilla vidare innan vi får hämta upp våran andra lilla skatt.
 
Love! 
 
(Frukosten imorse på maxi, älskar deras frukostbuffer!) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0