Positivt!

Ibland får man ju känna sig lite glad endå. 
Eftersom att mitt föra jobb som jag sökt och fick inte var något för mig så har jag nu sökt vidare och vad händer? Jo en till arbetsintervju är nu bokad! Så skönt! 
Känns så bra att jag får intervjuaren ivilket fall! Jag har ingen aning om jag får jobbet eller inte men jag känner att detta är precis vad jag behöver. 
Eftersom att jag slutar på mitt nuvarande jobb om en och en halv vecka så kunde väll inte detta komma mer lämpligt! 
Så glad! Detta firas med en kopp te! 
Bara min försylning inte blir sämre så att jag faktiskt kan prata med hon som ska intervjua mig, tänk om hon inte hör vad jag säger... Haha! 
Det får inte hända! 
 
Nu ska jag satsa på att bli frisk! 
 
Love! 


Kommentarer
Ida

Min bild?

2012-10-02 @ 18:00:44
URL: http://nattstad.se/crystallic


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0