Nyss, Fräs, Host Mys!

Jisses!
Detta är inte kul! 
Nysser, Fräser, Hostar och mår allmänt jättedåligt! Skit också! 
Avskyr att vara sjuk i vilket fall just nu! Har ju kännt på mig att jag har haft en försylning på G och det stämde med klara bokstäver, så nu ligger jag här i soffan med feber och en tät näsa och myser med Bobbie. Är det någonting som är den lilla smulan positivt så är det att katterna bara älskar att mysa, vilket även jag gör. 
 
Urch! 
Och det värsta av allt är att jag måste ta mig till jobbet imorgon! Feber eller inte feber, försyld eller inte imorgon måste jag till jobbet, blir att knapra ipren och dricka mycket te och vatten samt halstableter. Varför? Vill inte! Vill bara ligga framför tv:en som idag och bara ta det lugnt och ha den enda tanken på att bli hundra frisk! Känner inte för att åka till jobbet och smitta alla, men är det kort med personal så får man ju helt enkelt göra. Vad kan man annars göra?
Inte så mycket tyvärr. 
 
Tips på hur man blir av med försylningar? 
Snabbt och lätt?
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0