Nervös!

Imorgon så är det dags för min utbildning i Malmö inför mitt nya jobb och ska jag vara ärlig så är jag lite nervös! inte för själva utbilningen utan för att hitta ditt. Helt sjukt! 
Jag är inte världsbäst på det där med att hitta till ställen om man säger så, så det ska bli riktigt intressant att se om jag överhuvudtaget kommer att komma fram, levande... Kanske får ringa min kära pojk för att vägvisa mig hem ifrån kanske danmark, men det tror jag väll inte ska behöva hända. 
Det ska i vilket fall bli riktigt kul med något nytt och jag har stora förväntingar på både morgondagen samt hur det kommer att bli att arbeta med detta som är så nytt för mig, hoppas att det blir lika bra som det är sagt att det ska bli, orkar inte bli lurad igen, men om man säger så här, inför mitt tidigare jobb som jag började samt avslutade för exakt en månad sen hade jag en klump i magen innan jag börjad och när jag hade tankarna igång om jag skulle tacka jag till jobbet. Denna magkänslan varnande mig för att jag inte skulle ta jobbet eftersom att jag inte skulle trivas, och vad hände? Jo jag trivdes inte, magen hade rätt! 
Inför detta jobbet känner jag ingen magklump och jag ser ljust på det! Så har magen rätt även denna gången så kommer det att bli/ gå riktgit bra! And I like IT! 
 
Nu får jag ta och slänga mig i dushen innan jag får packa ihop allt jag ska ha med mig imorgon, sova på hotel ni vet! Nice! 
 
Love! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0