Meckat med Svärfar!

 
Jisses, helt sjukt att klockan bara är nio med tanke på allt som vi har hunnit med idag! 
Imorse/förmiddags så var det ju Reklamturnen med Octocore vilket gick helt okej om jag ska vara ärlig, bra respons som sagt så troligtvis har vi får vi några mer besökare nu tack vare detta! 
 
Senare så drog jag och "D" oss hem till oss för lite lunch och lite tjöt, riktgit trevligt faktiskt, mycket skratt och trevliga diskutioner. Me like it!
 
Nu i eftermiddags så tog jag mig ut till mina svärföräldrar eftersom att våra däck på bilen behövde bytas, våra sommardäck var mer än olaglig om man säger så... så nu har jag lagliga vinterdäck på bilen och allt fungerar fint tills imorgon då det bär ner till Malmö för utbildning inför mitt nya jobb! Kul! 
Och tro det eller ej men vi han till och med, med en tur till gymmet för att svättas lite och tro det eller ej, men det gick faktiskt riktigt bra idag! Här byggs det muskler ska ni veta :P 
 
Nu ska vi mysa med lite tända ljus samt någon film, fick äran att välja.. Förslag på något bra?
 
Love! 
 
 
(Bilden är lånad från googel) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna InThe City

"I write, you read and feel my speed"

RSS 2.0